Tillfällig torka



Nikki älskar att "räjsa" runt med sin lilla vagn. Mest skjutsar hon sina älskade dockor:)
Till 2-årsdagen gissar jag att ett stort paket innehehållande nåt rosa med prickar och fyra hjul kommer att vara väldigt uppskattat!



Gäller att ha tungan rätt i munnen.
Nya ord kommer varje dag och nu har hon äntligen börjat säga sitt eget namn. Tidigare har hon bara tittat finurligt på oss då vi frågat vad hon heter;)




Nikki har aldrig varit nån riktig smakapåalltunge men här provar hon i alla fall på en av pinnstolarna...

Precis varit och kört ett rejält Pump-pass så jag gissar att det kommer att kännas i morgon! Och jag håller tummar och tår att inte förkylningen kommer tillbaka....

Såg nyss finalen av Sveriges Mästerkock och oj oj oj vad spännande det blev!
Åhh jag vill också sitta och provsmaka alla dessa läckerheter som dom duktiga tjejerna lagade...! Får kanske köpa Vinnar-Sigrids kokbok och testa nåt recept.

Ja annars hade jag tänkt med rubriken att jag har lite bloggtorka just nu men några meningar lyckades jag ju värka fram, även om det mest var svammel;)
(och visa barnen brukar ju alltid "gå hem"  iaf tycker jag det är skoj när jag läser andras bloggar)

//PIllan


Sv: Tack, vad roligt att du tyckte det! :-)



Såg också Sveriges Mästerkock... såå spännande! Man blir verkligen inspirerad när man ser det.



Tyckte allt du lyckades få ihop ett inlägg, märkte ingen bloggtorka även om du kände så :P Vet hur det kan bli, har också perioder. Helt underbara bilder på Nikki!



Kram på dig!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se