Pussar & Gos



Vi har bara ägnat senaste dagarna åt att ta igen alla pussar och allt gosande som vi "missat" när lilla skruttan varit borta!
Till en början är hon alltid lite avvaktande när hon varit borta från mej.
Hon kommer aldrig springande men efter några minuter så är det bara mamma, mamma, mamma:)

Jag blir överöst av kärlek ♥


* Status förkylning :( ....
Tror jag har hostat bort en större del av lungorna! Mami gav mej Cocillana hostmedicin så jag hoppas det ska hjälpa

//PIllan


Vad mysigt!! :)

Mindre mysigt dock med förkylning och hosta!

Här är det också förkylt så det förslår. Längtar till soooomaren! (För då är man väl aldrig förkyld, eller...?)Kram

Gullungen, hon är för söt!

Underbart att fortfarande få gosa och pussa Isac och lite på Lucas. De stora får man ju inte peta på längre, hi hi!



Hoppas verkligen att du blir FRISK nu!



Kram på dig!



Åh, dom små är ju så gosiga just nu - för det mesta ;-) Krya på dig nu!!!



KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se