Vår-inspo




Bläddrat lite i senaste Allt i Hemmet för att få lite extra vårinspiration (även om vädret för övrigt är en riktig inspo-höjare) och jag gillade speciellt ett repotage med massor med fina kelim-mattor, kelim-kuddar och härliga naturmaterial!

Som tur är har jag inte målat alla mina gamla möbler vita eller svarta utan några är faktiskt fortfarande trä naturella.
Snyggt plus att det ger en väldigt ombonad och lite hemtrevlig känsla!


Nu ska jag återgå till min tekanna och min älskade honung:)

//PIllan


Önskar dig en häärlig dag

Kram Susanne





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se