Vassa nålar...



Hi hi Nikki äskar att prova skor och här har hon lyckats få på sig mina gamla Primeisar som når långt upp på låren.... dessutom på fel fot, inte lätt att dansa då;)


Lillan sussar sött ute i vagnen fast det blåser näst intill storm. Solen skiner dock, alltid ett plus.
Vi har varit på BVC och tagit spruta på Nikki. Hon skulle ha tagit den för två månader sedan men den där snabla förkylningen har ju inte velat ge med sig så därför har vi varit tvugna att dra på det.

Den här gången fick hon sprutan i armen och jo nog gjorde det ont alltid.... så några tårar lyckades hon klämma fram...
Men sedan påminde jag om ballongen som väntade i bilen och då vart sticket glömt:)


Ha en fin start på veckan//PIllan


Det där mammahjärtat brukar värka lite extra när det är dags för sprutorna. Skönt att det var snabbt bortglömt! :) Kram

Åh, så gulligt kort! Och ja, herre gud vad det har blåst idag...

Kram H





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se