Vintage klänning




Ja så här blev lördagens outfit!

Hade tänkt att köra på svart kort med lite tyll men då kom jag att tänka på denna fining från 50-talet!
Rak snygg modell med den söta kviltade kragen som fin detalj:)

Klänningen hade min mamma i sin ungdom men hon hade i sin tur ärvt den av sin moster, bra kvalité med andra ord!

Very Mad Men, eller hur!?

//PIllan


Så fin du var i den klänningen! :-)

Guuuuuuuuuuuud vad snygg du blev i det där!!!!! Klockrent!!! Och frissan till blev ju bara pricken över i:et!! Den där outfiten skulle jag definitivt ha valt också, vilken superfin klänning du fått efter din mamma:)))



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

Gud så FIN du är!!! Underbar klänning och frisyr!!



KRAM

Tjusigt!!

Kanonsnygg!



Kraaam!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se