Bara en vanlig onsdag

 



Inget speciellt alls att berätta om så här mitt i veckan... Jobbar dessutom hela den här veckan så ingen extradagsledighet för min del!

Hur har ni det.... lediga i morgon?!
Filippa har såklart lite extra långledigt from i eftermiddag och jag tror att det är mest fotboll som hägrar för hennes del. 

På lördag har jag och A i alla fall middagsklubben att se fram emot. Vårmiddag står på menyn och det är såklart spännande att få se vad den innehåller.
Älskar att gå till andra och äta mat, ofta får man nya ideér och tips att ta med hem!
Paketleken är ju obligatorisk och den här gången är temat "Nåt för Trädgården". Har inte fixat detta ännu så hög tid mao!!

Ses snart igen, förhoppningsvis med nåt mer inspirerande och intressant... ;)

//PIllan


Halloj!



Vilken fin vit tröja du har på dig! Var kommer den ifårn?

Ha en skön vecka!

Vad härligt att vara bortbjudna.

Det är vi också, på både fredag och lördag.



Ha det så bra!

Kram

Härligt att få gå bort och äta! Vi ska däremot ha middagsgäster på lördag, så nu ska det funderas över vad vi ska bjuda på....



Hoppas din onsdag blir fin! Kramar

Gillar din tröja, ser jätte härlig ut. Vart hittade du den?

Jag är inte ledig imorgon, jobbar kväll 13-21.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se