Dagens middag



 Här blir det foliepaket med lax, skivad potatis, dill, fetaost och tomater till middag!
Gott när allting får "kokas ihop" inne i paketen och så en kall gräddfilsås att klicka på innan servering.


Torsdag redan... trots det trista vädret rusar vardagen fram.
Skönt med fredag i morgon och en helgs ledighet! Jag har jobbat alla dagar den här veckan och dessutom varit på några möten till sent på kvällarna så i morgon när jag kliver ut från jobbet ska jag bara sjunka ner i soffan med ett glas vin tror jag!



Efterätten idag består av jordgubbar :)
Vi minifirar lite här eftersom jag har namnsdag idag...
Grattis alla Pernillor och Petronellor!!!

Ses i morgon

//PIllan




Grattis! :) Kram

Tillagar du laxen i ugnen? Grader?

Låter jöttegott! Vad har du i kalla såsen?

God natt





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se