Färgklickar



Plockade små minibuketter hemma hos mamma igår




Så söta och riktig uppiggande färgklickar på matbordet
Härligt med nån fin färg här och där när det är vår!


Torsdagskvällen tillbringade jag hemma hos en vännina för ett Mary Kay "party". Mysigt att få prova produkter och även njuta av gott fika :)
Ja sitta i lugn och ro gick väl sådär eftersom Nikki var med och pockade på uppmärksamheten...
Men Filippa var till stor hjälp och underhöll småttingarna så gott hon kunde!

Avslutningsvis däckade både jag och Fillan hemma i soffan framför Let´s Dance, va duktiga dom är!

Ja så nu var det fredag och utvecklingssamtal för Filippa står bla annat på agendan. Sedan packar vi som vanligt om hennes väskor för ännu en slalomhelg!!
Ja ni läste rätt.... maj och fortfarande inte slut på detta åkande. I helgen bär det av mot Åre för henne.

//PIllan


Det var värst vad hon far (utför) om helgerna. Just nu känns snön ganska så avlägsen med sol och varma temperaturer utanför fönstret.



Hoppas du får en härlig fredag! Kram

Lika fina bilder som alltid

Härliga färgklickar!



Och ja, vad duktiga de är i Let's Dance nu! Så kul att se.



Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se