Filippa





Best Friends!
Fillan och hennes kompis Matilda på bryggan


2 maj och idag firar vi Filippa som har namnsdag!
Eller ja vi har liksom inte hunnit fira för i morse "försov" vi oss...

Jag ställer aldrig någon klocka eftersom Nikki alltid vaknar innan klockan 06.00. Kan räkna på fingrarna de gånger hon sovit längre;)
Men idag så blev vi väckta klockan 06.39, så då blev det bråttom för unga fröken Eriksson vill jag lova.
Sur som ett bi sprang hon omkring och slog i dörrarna....





Men såklart hann hon till skolan i tid ändå men det är låånga fixprossedurer om mornarna här vill jag lova!
Jag jobbar eftermiddag så mormor får ta hand om firandet då hon ska sova där inatt. Jag får fixa nån liten present som hon får i morgon av mej....
För även på namnsdagar ska man få en liten present ;)

//PIllan


Vilka vackra foton på supersnygga tjejer!!!! Och vad härligt lyxigt att få en liten present på namnsdagen:)Stoooort grattis till Filippa!!!!



Kraaaaaaaaaaam aka





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se