Gott & Enkelt

             


"Slanta upp" morötter och lägg tillsammans med färska broccolibuketter i en ugnsfast form




Ett "fiskblock" ovanpå grönsakerna (jag föredrar Hoki som är vit och fin) salta och ringla över ett paket med Keldas ostsås
In i ugnen på 200 grader i ca 30 minuter





Tada jag presenterar en supersmarrig och enkel vardagsrätt!!


Ha en fortsatt trevlig torsdag kväll!

Ikväll är det ju nästan fredagsmys eftersom 4:an visar Let´s dance ;)

//PIllan


Tack för receptet!



Kram!

Tack för tipset!



ha en fin torsdagsfredagskväll :-)



KRAM

Va bra med lättsamt recept! Tackar!

Vad tyckte du om Lets dance då?

Gomorron!

Det där måste man ju se till att testa! :-)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se