Kalasdag



Eftermiddagen tillbringades på kalas hos Nikkis lilla kompis Ellie som fyller 2 år





Nikki redo med paketet i högsta hugg. Härligt väder så klänniningen (från Kappahl) åkte på idag ;)




Äntligen var min återhållsamhet av godsaker till ända och jag kunde mumsa på tårta, kakor och kaffe!!


      

                    Nikkis små söta vänner, Ellie och Sigge





Bara knappt två månader tills denna lilla dam också ska fylla 2 !!


Oj oj oj vilken trött Pillan som skriver till er nu! Eftersom det var ESC igårkväll så stannade jag såklart uppe och tittade klart på detta (Bra där Loreen) och när klockan sedan ringde tidigt i morse var det bara att lyda och vräka sig upp!
Jobb-pass väntade och på en liten rast sprang jag ut för att titta efter Nikki och hennes dagisgäng då det idag var Urkul-dagen (typ barnens dag) i år med sjörövartema!
Och jo visst hittade jag en liten pirat som verkade bekant i vimlet, bilder kommer en annan dag!

Direkt efter jobb och dagis svidade vi om för att sedan bege oss på 2-års kalaset. Trevligt och med gott fika, härliga tider :)
Hem och fixa lite inför morgondagen som även den går i festandets tecket. Men denna gång ska vi fira två lite äldre födelsedagsbarn!
Stort gardenparty väntar och det ska bli så skoj!!

Nu bara slötittar vi på Let´s dance och sedan blir det natti natti så vi är utvilade i morgon!

//PIllan


Å grattis i efterskott från oss! Ser ut som det var en riktigt bra dag och ett fint avslut :) hoppas solen skiner på er idag! kram

Vilken söt tårta!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se