Snabbmat



Min bästa snabbmat just nu

Färsk fylld tortellini typ med pesto, en klick smaksatt creme fraiche här med soltorkad tomat och feta plus lite sallad. Jättegott och snabbare blir det knappast...
Pastan ska koka 3 minuter och att skiva några tomater går på en "grisblink"   ;)




Dagens lunch, Tack!

Så trött jag var i gårkvälll, måste bero på timmarna utomhus i blåsten....
Efter middagen droppade jag tjejerna hos mami för A är på jobbresa och jag skulle upp tidigt på jobbet idag.
Sedan var det bara att åka och handla och sjunka ner framför tv:n....
Övervägde med mig själv om jag skulle ta en rask PW men nä knoppen sa ifrån och latmasken jublade!?

Nya tag ikväll, Tisdag = Aerobics!!

//PIllan


Tack Pillan för dina ord!

Yes, snabbmat är ju såå bra, speciellt när det ändå är så gott :-) Det där såg verkligen mumsigt ut.

Och det du skrev om kylan jaa... det är ju MAJ, varför ska det vara såhär kallt och blåsigt?! :-/



Hoppas du får en bra dag (trots vädret!) KRAM!

Tack för tips! Ser riktigt smaskigt ut!



Hoppas du får en bra tisdag! Kram

Mmmmm supergott!! Och enkelt, perfekt vardagsmat efter en lång dag på jobbet:) Och vilka söööötisar i förra inägget:))))



Stöööörst kramizen från mig!



/aka

Mums va gott det ser ut :)

Åh vad gott!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se