Startar nyttigt






Tänker mej att de första fyra dagarna av denna veckan ska gå i nyttighetens tecken!
Förra veckan blev det på alldeles för lite träning och på tok för mycket av det goda. Och då tänker jag inte bara på lördagens grillbuffé utan hela förra veckan blev det mycket småätande och onyttigheter...

Känner direkt på mina kläder om jag "fuskat" och det känner jag nu!
Ska ta måndag-torsdag som helnyttiga utan onödiga mackor och sötsaker. På fredag ska vi till Nikkis kompis som fyller 2 år och jag tackar inte nej till lite tårta ;) därför får det då vara slut på den här veckans återhållsamhet. 
På lördag väntar årets fest med stort F (återkommer ang denna) och då ska det inte hållas igen!! Plus att jag ska komma i ett par tajta vita jeans så keep up Pillan !

Idag blev det i alla fall broccolimos och lax toppad med fetaost, turkisk yougurt och timjan. Jättegott och som sagt inga onödigt snabba kolhydrater som "springer" rakt ut i mjukdelarna :)

Imorgon laddar jag för Dop, utan prinsesstårta!!

//PIllan


Det låter bra, hade också tänkte att dra ner lite på allt socker under veckorna:)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se