Tivoli...





Nikki hade turen att få ett par riktiga "Springskor" - Adidas av mormor i veckan. Hon springer så fort i dom att hon börjar "vobbla" hi hi hi....


Torsdag hela dan...
Jobb för min del, dagis för Nikki och skola för Filippa. Detta blev ju ändå en kortvecka även om jag ska jobba i helgen... Men i morgon fredag har jag ledig dag, skönt!

På våra lediga dagar har det nästan blivit obligatoriskt att hänga i lekparken. Gunga, gunga ropar Nikki på morgonen så henns vilja är mammans lag ;)
En av det roligaste verkar ändå rutchkanan vara. Där blir det många turer vill jag lova.
Så därför ska jag (vi) ta mej tusan köpa en sån där ful plastig sak att ha ute på gården i Nikkis lilla playground.


Det får vara hur tacky och tivoliaktigt det vill bara jag kanske kan få en lugn stund i solstolen i sommar så är jag nöjd ;)
Och det varar ju knappast för evigt det här med kana-åkningen.... en i plast har väl säkert också ett kort bästföredatum.... ! :)

//PIllan


Ja det gäller att samla på sig saker som kan underhålla ungarna så man får lite slapptid i solen :). Vi har också funderat på en sådan där rutschkana eller till och med en hel klätterställning, men jag känner lite som du vad gäller utseendet. Vi har dessutom en liten tomt och det vore ju synd om tivoliställningen tog upp hela gräsmattan.....



Kram

Såklart hon ska ha en rutchkana!Den kanske bara är rolig i år...

Allt för att få sitta i solen!



Kram!

Vi har tivoli hemma med sandlåda, studsmatta, gungställning och rutschkana :).

Vi har en kana (ca 1,5m) från Little Tikes och den har hängt med sen Nathalie var 2 år (hon är 7 idag).

Inte så snyggt men vad gör det om ungarna har kul

på tomten :).





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se