Äntligen!

 
 
Nytt i mitt badrumsskåp, MD Formulations
 
 
En lugnande gel och en riktigt fuktighetsbevarande ansiktscreme.
 
När jag gjorde en ansiktsbehandling förra helgen så fick jag prova denna serie hudvårdsprodukter. Jag har superkänslig hud som är väldigt rekativ. MDs rengöring är mao inget för mig då de innehåller AHA syror som min hud direkt slår bakut åt men de andra produkterna.....
Kände direkt då hon lade på gelen att huden jublade och hudvårdsterapeuten såg genast resultat!!
Fick öppna Stora plånboken men det är det helt klart värt då man hittar nåt man trivs med :)
 
Alla produkter är dermatologiskt testade och passar även en hyperkänslig hud. De
saknar dessutom helt parfym och andra ämnen som kan verka irriterande eller
täppa till porerna.
 
Dessutom måste jag absolut tipsa er om tjejen som "tog hand om mej"!! Har träffat många terapeuter genom åren med denna kvinna var fantastisk!! Så ska du ta en behandling på Storhogna i vinter så fråga absolut efter Kicki!!
 
//PIllan


Jag försöker också bli duktigare på att köpa bra produkter till mitt ansikte. Ju äldre man blir deso mer krävs verkar det som ;-)

KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se