Far jag kan inte få upp min kokosnöt...

 
 
Filippa sörplar kokosmjölk ur nyöppnat nöt ;)
 
 
Hon hade tjatat om en nöt länge och igår "knäcktes den"
Observera att Filippa inte ville vara med på bild så jag föreslog nöten i fokus och det gick hon med på ;)
 
Minns när jag var liten och nästan tjatade hål i skallen på mina föräldrar om en kokosnöt. På den tiden var det ju heller inte så vanligt... Till slut fick jag en men jämmer och elände innan vi fick upp den!!
 
Var nere i pappas garage och använde diverse borrar, skruvstäd, hammare och såg innan den äntligen gav med sig.
Hade sett fram emot att få dricka denna vätska som visade sig inte alls vara vit och smakade rätt så illa... 
Nu för tiden tycker jag dock att den är rätt OK faktiskt!
 
Ikväll kommer A hem efter en resa till huvudstaden (snart är det min tur...) och jag ska jobba kväll. Ska skynda mej hem och titta på finalen av "Hela Sverige bakar" för det tycker jag har varit ett helmysigt program och såklart vill jag inte missa upplösningen!!
 
//Kram PIllan
 
 


Jag kan bekräfta att A är med tåget!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se