Fat & Fredag

 
 
Älskar det här fatet som jag köpte från Living and Room!
 
 
Väldigt förtjust i lite maroccansk touch i inredningen
 
 
Knack knack det är fredagen som är här igen!!!
Herregud en hel vecka redan sedan jag var i fjällen med tjejerna... Den här veckan har verkligen gått superfort och en bidragande orsak är att jag jobbat nätter och därför sovit bort det mesta av dagarna...
 

Men nu är jag ledig och ska njuta, dock är det bara jag och lilla bus hemma. A är i Falun på julbord/fest och Filippa är på träningsläger tillsammans med morfar den här gången!

Idag ska vi sluta upp med några jobbarkompisar som ska åka skridskor och sedan gå på After Work. Jag och lillan tittar nog bara på skridskoåkandet men resaurangbesök blir det nog för oss också!

Ha en toppenfredag

//PIllan

 



Det ser verkligen jättefint ut!

ha en fin dag:)

Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se