Helgen

 
  
 
  
 
 
 
 
 
Ja men nu är jag hemma igen efter en som vanligt fantastiskt rolig helg!
 
Fast vi var ovanligt trötta och orkade endast med en After Ski plus en utekväll.... Men det räckte gott och väl för oss ;)
 
Vi har annars bara ätit och druckit gott, skrattat, bastat, spa:at, vilat, prommenerat och skrattat ännu mer...
Dessa tjejhelgen är oersättliga för humöret måste jag säga!!
 
 
Tack mina fina vänner för den här gången
 
Imorgon väntar vardagen igen med jobb, dagis, middagsmat och träning...
 
//PIllan
 
 
 
 


Vilka fina bilder! Ni ser ut att ha haft roligt!

Men GUUUD vad härligt!!!!

KRAM

Låter som en underbar helg! Och skorna var ju bara "to die for"!! :) Kramar

Ååå det ser och låter helt underbart härligt ut!!! KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se