Jag har börjat...

 
 
 
En liten julgardin i köket, små enar i fönstret, några hyacinter men inget mer ännu! Vill inte sätta upp stjärnor och stakar riktigt än för jag tänder dem tidigast på fredag, då känns det OK ;)
 
Söndag kväll redan och november sjunger på sista versen!
Inte klokt men så är det! Jag har jobbat idag men direkt när jag kom hem fick jag ett litet ryck med adventsfixandet. Smyger in lite varje dag så är jag nog nöjd på fredag ;)
 
 
Till middag var jag bara helt galet sugen på detta!
Så jag och Nikki har rullat köttbullar med mycket kryddor, lök och vitlök. Nykokt potatis och en rejäl klick rödbetssallad, så gott!!!
 
Nu ska jag tända ännu fler ljus och sedan nöta soffan resten av kvällen!
 
//PIllan
 
 


Jag kommer nog också smyga in lite advent här hemma i veckan :). Fint ser det ut iaf!

Kramar

Så mysigt det ser ut! Nu blir jag sugen på kakor trots att vi fikat mest hela helgen ;) hoppas du får sova sött! kram

Här ligger man efter med allt som heter jul.får nog börja plocka fram lite jul jag med imorgon😄

Ser ju hur gott ut som helst med egna köttbullar.
Hyacinter måste jag fixa till helgen!! :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se