Kvällshälsning

 
Filippas rum ikväll... Mormor kom med en matta som passade perfekt! Hoppas den även faller Fillan i smaken då hon inte sett den ännu....
 
Trött tröttare Pillan!
Uppe och väckte tuppen i morse, jobbat på under dagen. Vid hemkomst kavlade jag och Nikki upp ärmarna och städade hela huset.
Dammat,dammsugit och torkat sedan var det bara att fixa middag som idag bestod av tacos. Gott gott ;)
Stjärnor och ljusstakar åker upp i morgon eftermiddag och tänds då omgående, fredagsmys el grande!
 
Ingen träning idag men har tränat mån, ti ons så jag vilar mej i form ikväll!!
 
//PIllan


Gud vad fint!!

Här laddar jag också för adventspynt imorgon :-)

Kram N

Riktigt fint och mysigt! Älskar väggen till höger!!

Kram

Superhärlig matta. Hoppas den faller henne i smaken :). Vad skönt att ha städat hela huset. Skulle verkligen behöva göra lite adventrent här hemma med...

Kram

Men oj vad fint rum:)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se