Mys Fredag

 
  
 
    
 
   
   
    
 
 
Önskar dej en mysig fredag med mycket ljus och värme:)
 
Nyss uppstigen och med en kopp nybryggt i magen.
Idag blir det förhoppningsvis ett litet besök i Filippas klass innan jag ska bege mej mot jobbet. Vi bestämde att vi skulle vara en stund i klassen alla föräldrar som hade möjlighet för att själva kunna skapa oss en bild av hur dom har det!
Tyvärr har dom ett väldigt "konstigt" schema med flera låånga håltimmar mitt över dagen så det är svårt att pricka in en dag att vara med på...
Men jag tänkte gå dit ett par dagar så jag hinner vara med på några lektioner iaf!
 
Nu in i duschen
 
//PIllan
 


Vilka mysiga bilder!

Härliga bilder! Ser ut som ni kommer få en riktigt mysig fredag! :)

Kramar

mysigt!

Vinn valfritt tygkasse som är designad av fatmas!
GRYMT SNYGGA, nu har du chansen vinna EN. JÄTTE enkla regler, delta nu:
http://mohammedis.se/2012/november/tavling-vinn-valfritt-kasse.html#comment

Vad mysigt det ser ut!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se