Överjäst mamma...

 
 
 
 
Ja som så ofta när man är hemmifrån så blir det si och så med kosthållning och träning.... så även på denna helg i fjällvärlden!
Några backar har öppnat men vi har inte med några skidor utan bara slöar och går i affärer och på mässan!
Handlade hem massor med gott surdegsbröd och nybakade bullar. Min kusin och hennes tjejer kom förbi och då blev det såklart bullfika el grande!
Lunch orkar vi inte laga så det blir en massa godsaker nere i hotellets resaurang och om kvällarna i soffan smaksar vi på godis och chips i mängder....
 
Hjälp jag mår inte så bra nu....!! Imorgon blir det ett lååångt träningspass i gymmet OCH på spinningcykeln ;)
 
//PIllan


Hehe ähh klart man ska få gotta sig då och då:D

Förstår hur du känner när man lyxat till det lite för mycket ibland. Jag är också där just nu och måste ta tag i både träning och kost. Tur att det är måndag imorgon - då brukar mina "nya liv" börja igen... :)

Kramar

Mysigt :-)

Sv: Jo, jag känner väl också att kroppen inte gillar att vara i stillhet alltför länge. Ofta äter och dricker man ju som sagt lite extra gott (och mycket, hihi) när man är ledig. Fast dåligt samvete har jag aldrig när jag äter något onyttigt :-)

KRAMAR





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se