Älskar kolhydrater...

 
Ja jag är verkligen en riktig kolhydratlover!! LCHF kommer aldrig riktigt att bli min grej....
En måltid om dagen klarar jag mig utan kolhydrater men två av huvudmålen måste innehålla just dessa ;)
 
Till denna enkla pastarätt fräsen man bara på två pressade vitlöksklyftor tillsätter tomater, honung och låter det puttra några minuter.
I med smaksättare - vitvinsvinäger, salt och peppar.
Rör ned i nykokt pasta och toppa med massor med mozarella och basilika!!
 
 
Idag har jag varit ute på en liten tripp med två arbetskamrater. Vi hade trevligt i bilen med mycket skratt och alla världens ämnen som skulle avhandlas... Tiden går fort då man har trevligt!
Men huuu vilka höstvindar vi haft.... Kallt var bara förnamnet!
 
Imorgon är dagen helt fri från arbete :)
Tror vi ska sammanstråla med nån mamma med barn så småttingarna får leka.
 
//PIllan


Samma här!! Det är det bästa och ser inte att det är dåligt på nåt sätt, är ju som med allt, äter man FÖR mkt så blir det dåligt:)

Smarrigt!! Nej, ren LCHF är inget för mig heller, men lite mindre bröd och mjölprodukter mår min mage bra av :-)

Kram!

Min mage mår sååå bra av LCHF. Dock följer jag det inte slaviskt. Jag äter inte lika mycket fett som man egentligen ska göra. Jag kör inte light-produkter men heller inte det fetaste. Det går ju att göra egen pasta, bröd osv fast man gör det med mandelmjöl :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se