Filippa & Fröding

 
Idag får Filippa visa upp sin nya höst outfit.
"Nykittad " från top till tå...
 
 
Äntligen fick jag henne att ta på sig ett par kängor! Förra året gick hon i Converse hela hösten OCH vintern....
Dessa är inte fodrade med dock mycket bättre än tygskor ;)
Från Din Sko
 
Höstjacka och halsduk från HM.
Vi köpte ett helt gäng med kläder till alla tjejer i familjen i lördags då det var 10 % för alla medlemmar!
 
 
Tröjan är också från HM och jeans från Bik Bok
 
Idag har vi äntligen fått skåda solen igen, nästan så man glömt hur det ser ut....
Vi har haft sovmorgon i huset (07.00...) så vi har tagit det lite lugnt och ätit långfrukost. Sedan körde vi Fillan till skolan, Nikki till dagis och jag ska faktiskt strax lägga mig och vila för inatt är det jobb för min del!
 
Jag och Nikki kramade Filippa lite extra eftersom hon sätter sig i bilen mitt på dagen idag för att åka till Norge. Första träningslägret i slalom sker obligatoriskt på en glaciär i grannlandet.
Så nu är säsongen igång och alla vinterkläder, underställ och övrig utrustning har fått se dagens ljus igen :)
 
För övrigt vill jag bara tipsa om den absolut bästa Feelgood låten just nu!! Så fort jag slår på radion hör jag den och fylls av en skön känsla...
Mando Diaos "Strövtåg i hembygden" där dom tolkar Gustaf Fröding, Så Bra!!
 
//PIllan


Så snygga skor! Och vad fin din Filippa är!

Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se