Mellan jobb och träning

 
 
 
Off to work, 05.40 lämnade jag hemmet i morse...
Mörkt och alldeles blött ute. Hade tydligen regnat hela natten men jag har sovit som en stock! Brukar nästan alltid vakna några gånger och titta på klockan när jag ska upp tidigt men i morse när alarmet ljöd var jag helt chockad vad det var som lät. Drömde så intensivt att drömmen fortfarande finns färsk i mitt huvud!
 
Efter jobbet åkte jag direkt till en vännina för kaffe med dopp ;)
Sedan till tåget för att se så Filippa och Julia kom med ! De ska åka till Sundsvall för bio och övernattning, spännande såklart .
 
Hemma igen har jag slängt iop några filmjälkslimpor och ska strax värma på lite rester till middag (not so glam en fredag jag vet...) Men jag ska iväg på dubbla träningspass, spinning och TRX, jippi vad nice!!
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se