Pysslar

 
Ja för små sjuka tjejer så gäller det att hålla humöret uppe med måla, pyssla och titta på film!
 
       
 
Ja jag har varit och jobbat för förmiddagen så Nikki har varit med mormor och morfar. Men nu är vi på hemmaplan igen.
Lillan vill trots att hon är krasslig bli sysselsatt mest hela tiden ....
Nu sitter hon dock i puffen framför Pippi Långstrump och jag förbereder för middag. Har "matkasse" denna veckan så jag slipper tänka ;)
Idag blir det potatis och purjolökssoppa med kalkonquesadillas. Gissar att Nikki ratar soppan med bröden slinker nog ner!
 
Tisdag = Aerobics, yes en humörhöjare!!
 
//PIllan


Hoppas att hon kryar på sig snabbt!!

Och ha det så kul på aerobicen :-)

KRAM

Hejsan!
Nu är det så att jag har startat två tävlingar på min blogg som avslutas nu i veckan. Så om du skulle vilja delta i någon av dem skulle betyda guld.


Första tävlingen kan du vinna ett skal till din mobil: http://svenssonjullan.blogg.se/2012/september/i-samarbete-med-idiwase.html#comment

I andra tävlingen kan du vinna tillbehör till din kamera, från kamda.se : http://svenssonjullan.blogg.se/2012/september/i-samarbete-med-kamdase.html#comment

BER HEMSKT MYCKET OM URSÄKT OM DU INTE GILLAR SÅDANA HÄR KOMMENTARER!
kram ♥

Åh! Att pyssla är ju så roligt, det har jag alltid tyckt. Jag var till och med så fast i mina små projekt att mina föräldrar hade svårt att få mig hem från dagis.
Kram

Sötaste tjejen! Krya på till henne! <3

Kram

Men ååååååå vilken liten sötis:))))) Perfekt med matpåse, jag måste testa det, verkar superpraktiskt!!

Kraaaaaaaaam aka

guuud vilken söt tös! :D

Vad skönt det är med matkasse! Är det från coop du har den? Jag tycker jag känner igen receptet:)

Vad gött att slippa tänka lika mycket på maten när man har en liten som är krasslig. Hoppas ni har en bra dag. :)

Haha, min dotter är likadan. Hon är alltid uppe och rör sig även om hon är sjuk. :) Hur gammal är hon?





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se