Små sjuklingar

Startade dagen med en god god smothie, behövs för att kicka igång en sådan här "sjuk" måndag...
Blommorna är små överlevare från förra helgens bukett!
 
Lilla Nikki är fortfarande krasslig så inget dagis idag! Hon har ingen feber men jag tror det kan vara bra med en vilodag till...
Stackars Filippa var nervös och nästan darrade som ett asplöv då jag mötte upp henne hos tandläkaren på förmiddagen. En tand skulle dras ut och hon har tidigare aldrig fått bedövning!
Höll hårt i min hand och var alldeles iskall men allt gick som en dans!
Men till skolan ville hon inte gå tillbaka med en kind fullproppad med bomull och helt utan känsel så hon ligger också och kurar i soffan.
 
 
 
För egen del så vill det här hostan inte släppa taget, oerhört irriterande :(
Men jag klarade iaf ett skönt switching pass igår. Ikväll blir det jobb för mig så A kommer hem till tjejerna.
 
//PIllan


Väldigt fin bild iaf, krya på småttingarna!

Krya på er tjejer!

Kraaaam!

Krya på er!! Har själv frusit som en hund hela dagen så det känns som att det är något som är på G att bryta ut. I hope not!

Halloj!
Kul att du hittade in till mig och tack för fin kommentar!
Ska kika runt här i din fina blogg.
Kram o ha det fint!
Judita

Usch, inge kul att dra ut tänder!

Här har vi också lite sjukstuga med två av tre risiga barn :). Hoppas lilltjejen piggar på sig snart och att stora tjejen återhämtar sig snabbt :).

Kramar

Vilka fina bilder! :)

Härliga bilder! Ser gott ut!!!

Va gott! :)) haha, hoppas du får en fin tisdag!

gott :D

hope you get better!!
looks so good as well, mumms!

Snygga bilder! Keep up the good work!

åh såg gott ut, härliga bilder också! :)

så gott med smoothie!

fina bilder!:)

super fin blogg!! läs gärna min blogg!!!! ;)

Gott!

Vad fint! :D

Jobbigt med sjuka barn...

Smoothies är så underbart goda och passar verkligen i alla tillfällen, haha! En mycket bra start på dagen! :)

Hej fina du!

Vad gott det ser ut,
tråkigt med sjukstuga!!
Absolut att jag ska kika in till dig,
nu har jag lösenordsskyddat min blogg så du kan inte skriva svar där men jag ska försöka höra av mig inne hos dig.

Hoppas ni blir friska snart!

Många kramar

fin blogg :)

Sjukt fina bilder!

Åh vad gott! Och krya på er!

Fina bilder :)

Vilket festligt sugrör! :) Mums, så gott med smoothie!

Gott :)

Fina bilder!

Riktigt härliga bilder :)

smoothien ser god ut
kram

Smoothien ser jätte god ut! Skulle du kunna lägga upp receptet? :)

Sista dagen idag. rösta på nr 3an :D Och gör mig glad idag :DHAft en dålig dag så detta skulle göra min dag. verkligen :D Hoppas du vill hjälpa mig :D


nr3
http://linneaphoto.blogg.se/2012/october/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment

åå vad gott :D

Åh, så gott! :D kika gärna in på min blogg ~

GOttgott:D

Gott med smothie! Hoppas att ni blir friska och krya snart, inte roligt att vara sjuk!

Så fint med smothie och blommorna!

MUMS"

ooooh smoothie är sååå gott! man blir heller inte trött på det, eftersom det finns så många olika variationer! :D

Nej, Gud vad jobbigt! Ja då sitter allt en smoothie fint ♥

ser lagom gott ut =)

Åh så gott! Krya på er!

Fina bilder :)

aaw krya på sig :/
härliga bilder här ovan :)

Fin blogg!

Vad fina bilder! :) Hoppas att hostan försvinner snart för dig också! :)

gott! krya:)

gott!

gott!

så fina bilder!

hej

bra att vara hemma en extra dag från förskolan

vilka fina bilder!

Hej !!
Jag undrar om du skulle vilja kolla in på min blogg och sedan skriva lite i en kommentar om vad du tycker att jag kan förbättra?
Tack på förhand, ha en fin kväll !! ;)

M

Ett sådant sugrör piggar upp vilken smothie, eller annan dricka, som helst. Krya på er!

Gott!

Gott & krya på dig! :)

vilken härlig bild den första! gillar färgerna

omg vilka fina bilder! om du skulle ha tid att kika in på min blogg så skulle jag bli superglad, i alla fall, ha en fin kväll! kram <3

Vilken fin bild! :)

Krya på er!!

superhärliga bilder!! och krya!

Superfin blogg !
Hur mår du? :)

Så gott, gulligt sugrör också! :)
Krya på er!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se