Till soppan

 
Jag gillar soppa jättemycket och speciellt om hösten!
Riktig mysmat tycker jag ;)
 
 
Bara soppa kan kanske kännas lite "fattigt" och ofta har man kanske mackor till...
Ett tips är att fylla tortillabröd med  nåt lite matigare. Här har vi rökt kalkon, röd lök, tomater ost och peppar.
Vik bröden dubbel och grädda en stund i ugnen tills osten har smält!
 
Jättegott och var och en kan ju fixa sin egen tortilla om man vill ha lite olika fyllning. Till dessa fick Nikki tex bara med kalkon och ost och det gick hem.
 
//PIllan


Å, det där såg ju jättegott ut! Håller med om att man behvöver något mer än bara soppa:)

Det ser gott ut!

Härligt vilket bra tips nästan som creps! Sov sött kram

Det där var ett bra tips!! Är också väldigt förtjust i soppa, men vill gärna ha någonting till.

Kramar

Bra tips!!
Vad åt ni för soppa?





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se