Tjejdag

 
Vår söta lilla Nikki på väg till tjejdagen igår!
 
Ja efter en natts arbete skrev jag en lapp om att jag ville bli väckt redan vid elva igår....
Den gosigaste lilla tjejen hoppade upp på min mage och dränkte mig med pussar och kramar, vilket uppvaknande va??!!
Musigt, musigt upprepade hon och kröp ner under det varma täcket ♥
 
Men vi låg inte och drog oss speciellt länge för planen var att vi skulle besöka Lions Tjejdag som är lite av en tradition. Massor med kvinnliga företagare ställer ut, pratar och säljer under en dag i Lions regi. Inträde osv går till välgörenhet, toppen!
 
 
  
   
 
Dessutom serveras en kakbuffe´av sällan skådat slag!! Ho ho ni skulle sett Nikkis blick ;) Hon bara sprang fram mot godsakerna, tur mami är med i svängarna!!
 
Ja och så är det ju som det är att försöka vara intresserad och kolla på allt som finns när man har en 2-åring med mycket kryp i händer och fötter sådana här gånger.....
Well well en trevlig stund och gott fika fick vi i alla fall (även om det inte blev så mycket Kika runt för min del...)
 
//PIllan


Sötaste tjejen! Lät som en trevlig tillställning!! Vet dock hur det är med att försöka hinna med att prata med folk och kolla runt när man är på sådant där med de små hihi ;-) Har också en fartfylld liten dam!

Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se