Ur hjärtats djup...

 
En tjusig urna har tagit plats i vårt hem. Jag köpte den av en vän som jag gissar hade tröttnat på den..
Tycker den är otroligt vacker (från SIA) och en riktigt tung pjäs vill jag lova ;)
 
 
    
Jag är inte alls så mycket för väggord och tavlor med budskap men denna kunde jag bara inte motstå...
Tryckt direkt på en ruff bit jutetyg och budskapet är som överskriften lyder!
 
Kolla in den snygga kanten på säckväven som man låtit sitta kvar. Denna lilla "tavla" köpte jag på tjejdagen förra helgen så detta är alltså ett "lokalt" alster ;)
 
Ja det var bara lite nyheter här på hemmafronten, håll till godo så länge!
 
//PIllan


Så fint! Vilken tur att ha någon som tröttnar exakt på det som man själv vill ha. Hoppas ni får en fin lördagskväll! kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se