Dagens tallrik


 
 
Nja detta är inte riktigt dagens tallrik men det får bli dagens middagstips från mig!
Biffar med feta och soltorrkade tomater i krämig sås. Gott till är ugnsbakad sötpotatis och kanske lite tomat och mozarella!
 
Ja biffarna kan man ju fylla med vad man tycker är gott egentligen, brukar även ta med basilika, det är gott!
Men trixet med den goda såsen är att när du stekt biffarna klara så lyft upp dem ochh lägg åt sidan. Rör ner ett paket philadelfiaost och ett par deciliter grädde (jag använder mellan) plus en halv buljongtärning. När såsen är utvispad och slät lägger du tillbaka biffarna och låter dom puttra med en stund!
Den här rätten gillar hela familjen! Brukar även servera den med färsk pasta :)
 
   
Slutligen dagens lilla linslus, kolla minen :) Försökte få henne att le lite fint....hmmm posten var mycket intressantare!
 
Nu en till natt i statens tjänst!
 
//PIllan


Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se