Doft av svarta hallon

 
 
Hmmm vad är nu detta...?!
 
 
Jo massor med härliga doftljus från Party Lite. På hösten är det nästan ett måste med just dessa ljus. Jag är väldigt förtjust i "kryddiga" dofter som Kanel & Lagerblad, Granatäpple och Kryddiga äpplen...
 
 
Men en av mina nya fovoriter är denna, nämligen Svarta Hallon, mums vill nästan äta upp dem :)
 
Ja dessa ljus kan man ju köpa på sådana "hempartys" som verkar väldigt populära särskilt på hösten...
Iaf är jag bjuden på "Kryddparty" nu på fredag och på söndag har jag bjudit in till lite inrednings-shopping för några tjejer, Ni minns kanske att jag tipsade om deras produkter här !
 
Det är trevligt att komma över på en fika och samtidigt få handla lite ;) Sånt gillar vi tjejjer....! Minns när jag var yngre så var det mest Tupperware men nu är det evigheter sedan jag handlade nåt från dem.
 
Nåväl åter till ljusen, de är ju inte gratis direkt men jag tycker att dofterna är riktigt bra och framförallt så luktar det när man eldar! Typ Ikeas doftljus tycker jag mest luktar i förpackningen sedan "försvinner" nästan allt det goda...
Förrutom Partylites ljus så är min favorit Klinta som omvandlas till massageolja när de eldas. Dom har också en riktigt hållbar doft!
 
//PIllan
 
 


Kan inte annat än hålla med,PartyLites ljus doftar helt otroligt gott !!
Kram

Det låter verkligen som de doftar gott! Synd att de inte går att köpa i butik. Jag gillar också Klinta kram

ååh nu blev jag väldans sugen! :D

Tack för en härlig blogg!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se