Jackjakten påbörjad...

 
En vit är ju så snyggt, kanske denna från Everest...
 
 
Den här mörkblå (vad är det med mej och blått helt plötsligt...) från Rutstore är ju också jättefin!
 
Ja nu när vintern närmar sig har jag så smått inlett jakten på en ny jacka.
Det lutar även den här gången mot en lång och varm i Parkas-modell. Tidigare har jag hållit mig varm i Didrikssons fina men är lite less på den... Ja man vill ju liksom ha nåt nytt ;)
Är väldigt förtjust i vita jackor men vi vet väl alla att dessa är svåra att hålla fräscha speciellt länge :/
Men i slalombacken har jag faktiskt både vit jacka och byxa men dessa är lättare att tvätta då det är mer "skalmodell".
 
Ja sökandet fortsätter så får vi se vad som till slut hamnar här hemma!
 
//PIllan


Tycker också att det är supersnyggt med en vit jacka. Känns dock inte aktuellt i år för min del när man är konstant omgiven av smutsiga små gossar som gärna delar med sig.... :)

KRAMAR

Den blåa var supersnygg!! Det blir parkas här också i vinter tror jag :-)

KRAM

Snygga jackor! Är själv väldigt förtjust i Everest, bra pris för snygg och bra jacka tycker jag! Men nu har jag inte så mkt att jämföra med, har kört det märket sen jag var 14 typ haha... Håller med, vitt är sååå snyggt annars!

KRAM till dig

Den mörkblå var fin:)

Jag köpte en Bondelid på Lager 157. Halva priset!!

http://shop.lager157.com/bondelid-jacka-denali-p-5246-c-468.aspx

/Maria





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se