Naken färg..

  
 
På väg till middagen
 
 
Har köpt flera nude-färgade plagg, så fint tycker jag!
 
 
Under den trevliga middagen har "mästerfotografen" knäppt en bild.... med fokus på mina händer, ja varför inte liksom....
 
Slapparkväll här hemma efter några timmar på jobbet och en jättetrevlig middag igår kväll! Vi fick jättegott på faten med bland annat lax, fläskfilé och kyckling (för alla smaken mao). Såklart var jag tvungen att ta av nästan allt... pju vad mätt jag blev :/
Men i glaset fanns bara vatten då jag tog bilen dit, ibland får man offra sig ;)
 
A var duktig och hans lag tog 2:a platsen och han vann även pris för "long drive"!
 
Nä nu ska jag slå ihjäl ett par timmar i soffan för att sedan krama kudden, supertidigt ringer klockan!!
 
//PIllan
 
 
 


Vad fin du var!! :) Och vad kul att dina fina kort hamnade på Blogg.se! Kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se