Nikki modellar....

  

 


Idag visar visar vi  er Nikkis vinteroverall, ett fynd från Ellos.
Ordinarie pris är typ 450 kr och då jag hade 50% rabatt så blev den ju nästan till skänks... Det gillar vi då kan man ju köpa minst en till i vinter ;)
I alla fall för det här priset verkar den helt OK, såklart behövs en fleece under då den bara är "normalvinterfodrad". Men bra med reflexer lite här och var , dragkjedja plus knappar, avtagbar huva och rejäla fothällor.
 


Tänkte det kunde vara lite roligare om Nikki hade den på sig på bilderna men hjälp vad det är svårt att fota detta lilla yrväder....!
Stå stilla.... jo men i en hundradels sekund funkar det ju men mammans fingrar hinner liksom inte trycka av så snabbt!  Men håll till goda ;)
 
//PIllan
 


Finaste Nikki i fin overall!
Jo jag vet... det där med att fota Isse är sådär.
Är inte stilla en sekund!

Kram!

Supersöt vinteroverall med stjärnor:)
kram

Slutade med att jag köpte marknadens snabbaste mobilkamera, så nu hinner jag faktiskt få med bra bilder. Man bara håller in knappen så knäpper den bild på bild på bild. Någon blir oftast bra. :)

Skönt att ha det fixat! Imorse var det bara 6 grader här... Har också gått igenom vinterplagg idag och skrivit en lång inköpslista :-)

Kram på dig!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se