Så skönt!

 
Dagens lilla detalj, en skål fylld med plommon. Ger en liten färgklick till den i övrigt svart-vita färgskalan vid matbordet!
 
 
Ahh vilken lättnad, känns som jag ska sväva iväg nästan....
Har precis kommit hem från min före detta hyresvärd och till lika kiropraktor. Hon gav nacken en rejäl omgång både av massage och justeringar! Gissa om det small och knakade där bak men nu känns det som sagt helt underbart!
 
Jag och Nikki är hemma idag och det bror på att jag ska jobba nätter nu framöver. Ska försöka ta en liten nap tillsammans om en stund.
Men innan det är dags för jobbet ikväll så ska jag hinna med ett föräldrarmöte på dagis ;)
 
Hoppas ni får en fin start på veckan//PIllan


Vad skönt att få knäckas rätt och mjukas upp!! Jag skulle också behöva mig en omgång. Påminde mig om att jag har ett presentkort på massage iaf! Annars är jag dålig på att unna mig själv, trots att jag själv är utbildad massör och vet hur bra det är.

Hoppas du får en riktigt bra start på veckan!! KRAM

Ja jösses vad det kan låta när dom knäcker till. Men känslan är befriande! Ta det lugnt nu restén av dagen! Kram!!

Vad fina bilder! Och vad skönt att få "knäckas" lite :)

Hoppas nattjobbet går bra! Kramar

gott:D





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se