Shoppingsöndag & biomys

  
       
 
Lite julfeeling med fin ljusstake och kökshanddukar
 
 
Söta muggar och skålar
 
  
       
 
Olika modeller av serviser fanns att välja på, här med fint grått mönster
 
 
Tea for two!
 
Ja nu har vi shoppat oss igenom denna söndags eftermiddag! Härligt att slippa springa i affärer och bara pricka för på ett papper och sedan få varorna hem ;)
Mycket fint men man kan ju inte köpa allt..... Det blev bland annat ett stort fat, lite nya kökshandukkar och en supergulligt måttsats för min del.
 
Ikväll ska jag iväg och se Hypnotisören och nej jag har inte läst boken .... Därför gissar jag att jag kommer tycka den här helt OK!
Någon som hunnit se den?
 
//PIllan


å vad mycket fint! Jag ska iväg på inrednings party ikväll, antar att det kommer shoppas en del :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se