Total tystnad

 
Vilken mysig eftermiddag jag har just nu!
Efter jobbet åkte jag raka vägen och körde ett styrkepass. Hem och hoppade i duschen och nu sitter jag här och dricker mitt kaffe, har bläddrat i senaste Mama och ska strax ta tag i mej själv och piffandet inför kvällen! Detta kommer att ske i totalt lugn och ro.... När hände det senast liksom?!
 
Nikki är hos mina föräldrar och ska så vara tills i morgon. Ska verkligen njuta av att vara själv framför spegeln en stund och slippa stressa ;)
Ikväll väntar "golf-bankett" och jag håller tummarna för att det gått bra för A bland bunkrarna idag!!
 
//PIllan


Lovely!! Hoppas du får en härlig kväll :-)

KRAM

Låter riktigt mysigt!:)

Åh vad mysigt!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se