Vilken respons!

 
 
 
Ja vilken otrolig respons jag fick på mitt inlägg Morgonmagi som blogg.se valde att lyfta fram för ett par dagar sedan (tack för det) !
Jättemånga som kikat in och verkligen riktigt många som kommenterat och gillat landskapsbilderna!
Inte så svårt att lyckas när motivet var så underbart.... :)
Men stort Tack, det var roligt att ni gillade min utsikt!
 
//PIllan
 


Hejsan!
Nu är det så att jag har dragit igång med en tävling där du kan vinna saker till din mobil. Om du nu skulle vara intresserad så har du en länk här. ---> http://svenssonjullan.blogg.se/2012/september/i-samarbete-med-idiwase.html#comment

Ber så mycket om ursäkt om du nu inte gillar sådant här !
Kram ♥

Det här är en jättefin blogg!:)Tack för titten! Anna

Va kul pillan...men så är du så duktig med din kamera, det är därför det är det som är så roligt med din blogg. Kul att så många tycker att det är magiskt vacker utsikt....och det är ju där vi bor :-)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se