Bakom scenen

 
 
I ett virrvarr av kläder skor och stressade klädbyten befann jag mig igår....
 
 
 
Annika och gänget från Ånge Blommor var snygga som vanligt!
 
 
 
Jag gick för Jiges tillsammans med Malin, Ulrika och Niklas
 
Ja modevisning var det som jag var med på i går kväll!
Alltid kul att vara med på dessa lokala tillställningar :)
Som ni förstår är detta amatörer och endast på skoj för att visa upp vad butikerna har att erbjuda i vår! Men kul är det och faktiskt inte det minsta nervöst... Hade däremot ett par skyhöga klackar men även det gick finemang ;)
För några år sedan gick jag till och med i underkläder en hel visning men det är jag alldeles för gammal för nu, huvva!!
 
Idag åker jag och Nikki med A som ska upp till Åre på jobb. Men vi hoppar av i Östersund och röjer loss i hoppborgar och rutchkanorna på Djungelhuset några timmar!!
 
Ha en fin fredag// PIllan
 
 
 
 
 


Vad kul - det har jag också gjort några gånger!

Ha en skön söndag!

KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se