En sån härlig kväll!!

 
 
 
 
 
 
Ja nästan hela gänget ( 8 av 9 ) var samlade hos Urre igår för Vinklubb, bara K fattades och vi saknade dej!
Vi hade sådär superkul som bara ett gäng tjejer kan ha som inte setts på ett tag.... Skrattade så vi nästan gjorde på oss :)
Vi har ju haft den här vinklubben i 14 år och känner varandra väldigt väl och har någon slags tyst överrenskommelse om att våra hemligheter är just "våra", knappt något yppas utanför detta sällskap!
Och genom åren har vi ju varit på så mycket skoj tillsammans och det är underbara minnen som gärna tas upp och skrattas åt!
 
Idag är huvudet en aning tungt men det är bara att bryta ihop och komma igen för jag ska stå givakt på jobbet 14.00!!
Solen skiner och kaffet skvimpar i magen så det finns hopp!!
 
//PIllan


Vilken härlig kväll att få vara tillsammans med bästa vännerna. Underbart att få babbla av sig, skratta, busa o bara vara den man är tillsammans med de som känner en bäst. Utan mina väninnor hade livet varit ganska trist o tråkigt, jag är så tacksam att de finns där i både med o motgång o aldrig sviker utan tvärtom alltid peppar. Hoppas huvudet känns lättare o du får en skön söndag. Kramisar Tina

Så mysigt..... Det ser just som ni har hur trevligt som helst. Kram Anette

Verkar som om ni hade det jättetrevligt! :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se