Favorit och topp fem

 
En favorit bland bubbelvattnen....
 
 
Lokas Strawberry Ice Cream, Mmmmm jättegod tycker jag!
 
God morgon lördag
Sitter framför datorn dels för att göra ett blogginlägg med framför allt har jag både live webbcamera och online-reultatlistor från Filippas pågående tävling igång!
Igår låg hon åtta efter första åk med klättrade till en femte plats, toppen ;)
Ingemartroféen är en internationell tävling så det är åkare från alla möjliga länder!
 
NEEEJ nu såg jag att både hon och kompisen Jenny har kört ur..... Attans :/
Måste genast ringa och höra vad som hände!
 
//PIllan
 
 


Den måste jag testa!

Oj oj hoppas allt gick bra. Jag har de nya Lokerna i skåpet och de bara väntar på att provas.......så spännande. Ha en fin söndag. Kram Anette

Trist att hon körde ur, förstår att det måste vara riktigt nervkittlande att sitta och vänta på resultatet. Måste nog prova den där lokan, såg extra god ut med det där rosa sugröret i :-)

Så himla sugen på att prova den där men jag tål typ inte bubbelvatten, haha! Det är inget för mig :P

Finfin blogg. Jag gillar chokladsmaken bättre jag! Men jag är ju en chocoholic också=)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se