Fina Freda´n

 
 
Nikki poserar precis som syrran brukar göra framför spegeln ;)
Den söta klänningen kommer från HM och den valde hon alldeles själv senast vi shoppade !
 
 
Även denna bild är från påskhelgen, jag och mini med röda kinder efter en dag i solen
 
Nu är jag tillbaks på banan igen!
Tvättmaskinen går på högvarv, dammsugaren har fått göra sitt och jag kände mig så endorfinrusig och happy efter aerobicsen i går kväll.
Jag behåller känslan och sticker iväg på tidig morgon-spinning och följer upp med en timma i gymmet!
 
I eftermiddag kommer lilla familjen hem också och jag gissar att Nikki riktigt längtar nu. Hon har nämligen tjajat de senaste dagarna att hon vill hem....
Precis som sin mami, Hemma bäst ;)
 
//Fredagskramar Pillan


Så fin bild på er två! Här hemma är det verkligen en brist på bilder med oss tillsammans. Hoppas din vecka börjar fint! kram Therese





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se