Kanske det godaste som finns....

 
 
Nybakade ljumma bullar och ett glas iskall mjölk måste vara topp fem av godaste "onyttigheter" som finns...
Jag är däremot ståndaktig och försöker köra en vit månad! Jag är inte alls superstrikt med "dolt" socker så som i bröd, kaviar osv men allt godis, kakor, läsk osv går bort ända fram till sista april :)
 
 
Nikki däremot njöt i fulla drag av sitt gofika ute i solen efter dagis igår!
 
Redan onsdag och jag är ledig from fredag så därför är ju arbetsveckan extra kort ;)
Filippa och hennes papi sätter sig i bilen nu på förmiddagen och åker riktigt lååångt norrut. Tärnaby och Ingemar-trofén är målet för resan.
Hon har verkligen sett fram emot detta då det är en av tävlingssäsongens höjdpunkter! Vi hoppas såklart på topplaceringar :)
 
 
Jag och Nikki i eftermiddagssolen, så skönt och fåglarna kvittrar så fint, vårkänslor
Som ni ser är det fortfarande mycket snö kvar på gräsmattan och isen ligger fortfarande tjock. Inte konstigt med tanke på de ännu väldigt kalla nätterna....
 
Idag blir det en sväng till gymmet igen och det innebär att jag därmed lyckats träna sju dagar i rad!! Precis vad jag ville och behövde. Torsdagen blir dock en vilodag förutom utmaningens squat som jag självklart inte hoppar över!!
 
//PIllan


Nybakade bullar är faktiskt det bästa som finns, mmm så sugen jag blev nu :D

håller med! nybakade bullar och mjölk... mmmm :)

Vad mysigt! Och gott med bullar - fast jag dricker helst kaffe till :-)

Vad mycket snö ni har fortfarande! Här är det barmark sedan flera veckor :-)

KRAM

Vilken mysig dag, sitta i solen o fika. Oj med snö ni fortfarande ha kvar. Här är snön borta men det är svinkallt, så jag sitter mest under en filt o huttrar med varmt kaffe. Kramisar Tina

Oj vad duktig du är som tränar 7 dagar i rad och att du hänger på under den sockerfria månaden. Jag håller mig också mest till det "synliga" sockret. Klarar inte heller att hålla mig helt borta från bröd.

Kram

Bakade bullar igår och barnen åt som att det inte fanns någon morgondag! Trevlig fredag på dig!

Kul med Tärnaby. Det är ju i krokarna ju ;)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se