Ombre!

 
 
 
 
Finaste Filippa i ny hårfärg, Ombre!
Tycker det är jättesnyggt och önskar att jag själv hade hennes hårman... ;) Måste knäppa några pics nån dag då hon har lockat det, hur snyggt som helst!!
 
Ja Filippa började tjata för flera år sedan att hon ville färga håret men jag har varit rätt så hårt angående detta... Dels för att det är ju ganska stor påfrestning för håret och kemikalier och barn känns inte som en bra combo men också för att hon har begåvats med en helt fantastisk hårfärg i sig själv!!
 
Men nu hade hon sett denna färgkombinationen och jag tyckte och trodde att den kommer att passa henne utmäkt och det gjorde den ju!!
Dessutom är hon fjortis nu och hår och smink är såklart en stor del i mångas utveckling vad man än må tycka om det.... !
 
Hur som helst, Filippa är nöjd och mami är nöjd :)
 
//PIllan


Jättesnyggt!!

Men jisses va snyggt d blev :)

Vilken fin tjej, så lik mamman sin. Ha en fin start på veckan. Kram Anette

Supersnyggt!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se