Pillans Påsk

 
 
Nikki och jag myser på påskaftonen. Det blev ju en helt enastående helg i solväg, knappt ett moln i sikte...!
 
 
Min fina kusin Paula på pimpeltävling och Filippa som jobbar på den (i slalomkretsar) eftertraktade "goggles-brännan"  ;)
 
 
Filippa pyntar i riset nere vid isen och släkten njuter vid grillen!
 
Jag känner mej verkligen nöjd med den gågna påsken. Massor med god mat och dryck och trevligt umgänge med hela tjocka släkten.
Vi tillbringade hela dagarna ute i solskenet och sysselsatte oss med diverse vinteraktiviteter. Men nu när påsken är över och vi återvänder hemåt igen, så känner jag mig nöjd med vintern och väntar ivrigt på att få plocka fram lättare jackor och skor.
Vinterkläderna tvättas och hängs undan för denna säsong! Ja undantaget Filippas då eftersom hon fortfarande har tävlingar som väntar. Sista tävlingen är 1 maj trofén!
 
//PIllan


Det ser riktigt härligt ut. Ha det gott. kram anette

Nämen fy sjutton vad trevligt ni har det på bilderna. Idyll!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se