Skridskor på ryggen...

 
 
Så underbart söt kudde!
Precis som budskapet lyder, ja precis så känner jag för mina döttrar vad dom än hittar på!!  Vet tyvärr inte var kudden finns att köpa... bilden funnen på nätet
 
Rubriken kan få en att fundera en aning va...?!
Men tre nätter i rad har Nikki ropat mitt i natten och velat komma in till vår säng. Hon har fått eksem under armarna så hon kliar och kliar....
Dessutom påstår hon att det kliar under fötterna så hon drar dessa frenetiskt mot mattor och dyl.
 
Vid strax före fyra i morse kände jag två fötter som pressades hårt hårt mot min rygg upp och ner...
Till slut gjorde det så ont så jag sa att hon skulle sluta (kändes som en värre bindvävsmassage...)
Då skriker hon,  - Jag åker skridskor, jag åker skridskor!!.... Jomenvisstserru ;)
 
//PIllan


Här! http://society6.com/product/I-LOVE-YOU-TO-THE-MOON-AND-BACK-KXY_Print

:)

Jättesöt kudde :)

men aj!....hoppas det blir bättre=)..

Men rackarns va skoj!
Nu poppade du upp här i kanten på bloggen! :)

Ses ikväll!
/ Malin

Jättefin kudde :-D

åh gu va fin kudde! vart hittade du denna? :)

Vart finns den och vad kostade den ???
Kram Maria

Haha hon måste haft någon rolig dröm!

fin :)

Fin kudde!

snygg kudde!

Super snygg blogg.. besök gärna min blogg har tävling uppe nu där man kan vinna super fina priser

det var en riktigt fin kudde. du kanske kan trycka motivet själv?

Snygg kudde!
Fick precis hem en body mist från Victoria's Secret. Kolla in och titta vad jag skrev om den! Har du några saker från Victoria's Secret? :D

så fin kudde!

Usch, klåda är inget vidare....stackare. Hopas det snart går över. Ha en bra kväll. Kram Anette

Fin kudde!

Åh vilken härlig blogg du har! :D
Kolla gärna min :)

Åh vad synd att du inte visste var den fanns, hade verkligen velat ha den! :)

Hahah ! Fin kudde förresten :)

Ååh så söt :)

jättesöt kudde!

Heey! Fin blogg du har, så cool & personlig. Skulle betyda super mycket för mig om du ville fråga en fråga eller nått i min frågestund som jag har på bloggen, antlingen kan du bara klicka in och skrolla lite så hittar du den, eller klicka på länken här - http://sirilindblom.blogg.se/2013/april/fragestund-hos-mig.html - kramar osånt!

var på nätet hittade du den kudden ?? :)

Åh den var verkligen jättefin! En perfekt present till någon man älskar :D

Söt kudde :)

Snygg kudde! Får se om man kanske kan hitta någon liknande :)

Fin blogg! :)

Riktigt fin! Gladjespridare for sure!

Jättefin kudde:)

TUSAN att du inte visste var kudden finns att köpa :p

fin kudde :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se