Strax helg igen

 
Den här toppen har hängt i min garderob i många år! Väldigt ovanligt för att vara mig, rensarmästaren själv;) Men den här tunikan åker på med jämna mellanrum och den är söt tycker jag.
 
Klockan 12.30 idag går jag ut från jobbet och då gör jag helg, skönt med en extra dag!
Jag gillar verkligen att arbeta skift. Trots att jag jobbar 100% så känns det inte så, mer som typ 80 och det är ju bra!
I måndags hade vi utbildning på jobbet och jag kom inte hem förrän vid 17-tiden och oj vad jag blev stressad av att fixa fram middag osv.... Inte van vid heldagar :/
 
Ikväll ska jag iväg på nåt lite skojjigt.... tar med kameran och uppdaterar i morgon så får ni se vad det är ;)
 
//PIllan


Snygging!! Kul att kunna plocka fram sådana guldkorn från garderoben ibland :-)

Kram!

Fint!!

Fint!

Fina du...vad spännande, vad ska du? Kram Anette





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se