Time to Nike!

 
 
Filippas nya snygga Nike i lila, skulle gärna ha ett par själv :)
 
 
Jag glider runt i mina svarta i model äldre men det funkar det med !
 
Härliga asfalt.... älskar verkligen när man kan "ta ut stegen" igen och slippa gå och spänna sig som om man hade en käpp där bak;)
Tyvärr är de små vägarna i vår lilla by fortfarande alldeles för blöta för en joggingtur, men snart så hoppas jag att benen får utlopp för allt spring som finns däri!
 
Idag har vi en för närvarande blank lördag att fylla men det löser sig nog det med!
 
//PIllan


Jag tycker de är snygga båda och vilka färgklickar....gör träningen lite roligare. Kram Anette





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se