Utmaning

 
 
Omelett är toppen-snabbmat tycker jag! Går att variera i det oändliga nästan, här med kräftstjärtar, fetaost, tomater, keso och lite kallrökt skinka
 
Skönt att vara på G igen med kost och träning!
Som sagt påsken blev bara too much för min del... Nä nu gäller att komma i sitt livs form inför födelsedagen... anar vi en ålderskris ;)
Hi hi nä det tror jag inte men det skulle sitta riktigt fint att känna sig på topp när man fyller 40!
 
I alla fulla fall så har jag och min jobbarkompis Katarina hittat en utmaning för de närmsta 30 dagarna (ett roligt komplement till den övriga träningen)
Squats så det står härliga till!! Ska bli intressant att se hur bra vi orkar köra 300 stycken sista dagen.... Kanske får man ta 150 på morgonen och 150 på kvällen... eller är det fusk??!
 
 
Är det någon fler som vill hänga på ?! Här ovan ser ni schemat så sätt igång vettja ;)
60 avklarade för oss...
 
//PIllan


Gisses vilken utmaning! Heja :D Maten såg för övrigt väldigt mumsig ut!

Klart man vill testa detta!
Men shit...60st direkt?? Klarar man det?

Tack för SÅ bra pass igår!!
/ Malin

Svar: Klart du fixar det!! Tack själv vi hade ju alla jättekul, tror jag... ;)
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se